Παρασκευή 17 Σεπτεμβρίου 2010

Τελετή απονομής του 9

Θα ήθελα να ευχαριστήσω όσους από εσάς, αγαπητοί μου αναγνώστες, ήρθαν χθες στα εγκαίνια της έκθεσης κόμιξ και της απονομής των βραβείων του διαγωνισμού του 9! Συνάντησα κόσμο που είχα να δω πολύ καιρό, γνώρισα καινούριο και πήρα μία μεγάλη δόση κόμιξ που θα με βοηθήσει να αντέξω την εξεταστική μου. Ήταν πολύ όμορφη εκδήλωση και χαίρομαι πάρα πολύ που μπόρεσα φέτος να είμαι μέρος της! Επίσης, μίλησα και με τον κύριο Μπότσο για την παρακολούθηση μου στον ΑΚΤΟ και πώς θα μπορούσα να συνδιάσω το ωρολόγιο πρόγραμμα μου. Χαίρομαι πάρα πολύ που είναι πρόθυμος να με βοηθήσει στην προσπάθεια αυτή, και τον ευχαριστώ θερμά! Επίσης να πω ότι πέρασα πολύ ωραία και στο ποτάκι after της εκδήλωσης.
Να πω 'ενα μεγάλο 'συγχαρητήρια!' σε όλους τους συμμετέχοντες και βραβευθέντες του διαγωνισμού και ένα 'καλή συνέχεια' σε όσους δουλεύουν και το παλεύουν!
και τέλος, ξανά ένα μεγάλο ευχαριστώ στους δικούς μου ανθρώπους που ήταν εκεί και ήταν περήφανοι για μένα! :D
ΥΓ: να και η πρώτη σελίδα από ένα project που θέλω να κάνω φέτος.

1 σχόλιο: